Proč zrovna od 18 let? - doplnění
Míša
Děkuju moc za radu,
to, že sem musela lhát rodičům anebo si nechat od nich nadávat, a poslouchat je, a být slušná holčička podle jejich představ, co jinýho to je než ponižování? To tak přece musí chápat každý? Já sem už od 12 let věděla, že se chci živit sexem, byl to můj sen už od dětství, ale moji rodiče naprosto moje sny nerespektovali a dělali všechno proto, abych tu práci nemohla dělat a aby mi vnutili úplně jinou práci jakou chtěli oni. Tak sem to musela dělat tajně a lhát jim. To vlasně s každým jednají rodiče do 18 let asi jako se psem, a až od 18 jako s člověkem. Za psa je taky každej zodpovědnej, nesmí ho týrat ale jinak si s ním může dělat co chce, je to tak? Já jenom nechápu jaktože to každej až je mu 18 jen tak rodičům odpustí, myslím to že mu nedovolili spoustu věcí jen protože je na to malej, a že nerespektovali jeho životní potřeby a přání? Ten zákon přece platí pro všechny stejně, a každý to prožil, tak mi vysvětlete jak to je možné že to každý jen tak rodičům odpustí až je dospělej? a jaktože už ho dávno někdo nezměnil, když to každý prožil a čekat třeba jen se sexem do 15 let z toho musí být každej na prášky a kdyby to měl dodržovat, to si nedovedu představit myslíte že to fakt de dodržet?? a že se to dá jen tak odpustit?
-------------------------------------------------------------
Jo musela sem spát s hnusnejma dědkama občas, protože když mi dali naši prachy tak sem si za ně chlast nemohla koupit. A taky sem s něma spala proto, abych si dokázala že na to mám a že sem v životě něco dokázala, že sem už ve 12 dokázala uspokojit dospělý chlapy to je dobrej pocit ne? a plno holek to neumělo ještě v 15. Ale pořád lepší sex s hnusným dědkem než si to dělat sama ne?? A naši mě za to ani nepochválili že sem dobrá v sexu. Ani dneska mě nepodporujou. A za sex sem si mohla vybrat třeba jesli dostanu prachy nebo chlast nebo trávu atd. Takže vlastně ti zákazníci pro mě udělali mnohem víc dobrýho než rodiče. Rodiče se o mně starali jen protože museli, ale chlast a sex mi nedovolili, protože se báli aby z toho neměli sami problémy. Kdyby mě měli aspoň trochu rádi, tak by přece byli kvůli mě ochotní riskovat i ty problémy , chápete to taky tak?
Něco o sobě napsat.. Tak moje zájmy: 1. Sex,.... pak dlouho nic.... a pak mejdany a travička a chlast... a pak se pomstít našim zato že mi bránili ve splnění mýho životního snu. Do školy už nechodím ale vydělávám– musela sem kvůli našim nastoupit na střední protože to chtěli ale pak sem se na to vykašlala, a zase sem musela poslouchat kecy co ze mně bude atd, protže když mi bylo 14 tak sem měla vydělanejch 200 tisíc (a mamka neměla nic a to sedí v kanclu celej den tak záviděla :-) a teďka sem už milionářka (závidíš co :-) a kdybych poslechla rodiče tak bych až doteďka seděla ve škole a neměla bych nic jako ona.. Můj kluk ho má 28 cm (závidíš co on je totiž negr) a je skoro nejlepší jakýho sem měla v posteli.. seznámili sme se tak že to byl můj zákazník a od tý doby sme spolu a ještě sem nebyla ani jednou těhotná. A mám plány do budoucna.. chtěla bych být nejlepší na světě.. překonat světový rekordy v sexu... jen sem zatím nenašla kde to je napsaný třeba jak dlouho nejdýl někdo vydržel nebo kolik chlapů naráz někdo dokázal udělat atd.
Tak někoho doporučte, já to pořád nemůžu pochopit a ráda bych to chápala.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
co se těch rodičů týká - jsme schopni jim odpustit hodně, na druhou stranu si pořád myslím, že většina lidí jim moc co odpouštět nemá. Asi zbytečně aplikujete svo vlastní zkušenost na všechny ostatní.
Vaše záliba v sexu je asi něco, s čím se budou muset dříve, nebo později vyrovnat, stajně, jako se s tím musíte (ať už vědomě či ne) vyrovnávat vy. Ale pokud jste v pohodě, děláte "práci", která vás baví a máte na to už věk, tak koneckonců, proč ne.
Rád bych vám doporučil moji kolegyni, PhDr. Mílu Sadílkovou. Můžete s ní probrat vše, co potřebujete... Pokud jí chcete kontaktovat hned, její telefon je 602 313 880 - ví o vás. Více informací o její praxi naleznete na www.doterapie.cz .
Přeju vám hodně štěstí (a sil)
Pepa Šedivý
P.S. Peníze vám možná trochu závidim, ale těch 28 cm bych asi neocenil... :-)