pervitin zabíjí
Matka
Dobrý den,
chci Všem co jste tady, jak již odborníci, tak i uživatelé hledající dotazy. Drogy jsou největší svinstvo jaké kdy lidské společenství poznalo po vývoji atomové zbraně. Můj syn zde psal pod přezdivkou Cass dotaz číslo 22125 v sekci Pervitin. Měl naději žít krásný život, takový jako nikdo jiný, kouzelný život a utvořit jedinečnou karieru. Stála jsem vždy při něm. V příspěvku, který psal svedl začátek s drogou na pracovní úkol, který potřeboval mnoho času. Nicméně bylo mu trapné, což já ho i chápu, tady tvrdit, že důvodem proč vzal drogu, tak byla jeho zlá přítelkyně. Byl do ní zamilovaný takovým způsobem, že by pro ni údělal naprosto cokoliv na světě. Planoval pro ní krásnou budoucnost a cítil se moc štastný. Ona si ho vůbec nevážila, nevážila si, že na jejich ročním vztahu utratil čistě na ní a jejich darečcích okolo 1 milionu korun. Byla tak necharakterní mrcha, že mu byla schopna tak maximálně nadávat do těch nejhorších sprostých slov, silně ho fyzicky napadat a to nemluvíme o nějakých fackách, to mluvíme o těžkých pohmožděninách, několikrát na něj zautočila nožem a v neposlední řadě kradla jeho peníze, když o tom nevěděl. Máme na to důkazy, proto se nikdo nebojí, že na nás vytáhne s poškozováním jejího jména. Ze syna pouze tahala peníze a on byl slepý tou obrovskou láskou a všichni v okolí mu říkali, co proboha s ním ta holka děla, ale on byl štastně zamilovaný. Mezitím, co zde Cass alias můj syn Petr psal, tak zjistil, ze se mu behem toho roku tahala s tolika klukama a sexualne si uzivala. Desitky chlapcu. Petra mela pouze kvuli tech penez, coz nasvedcuje fakt, ze Petr v den krachu, protoze jiz pod drogama nedokazal ridit firmy a psychicky mu bylo jedno, co s nemi bude, tak jeji maminka v den krachu odvedla dceru zpatky domu, kdy Petr lezel na zemi pod vlivem tezke panicke ataky neschopen pohybu, prosil o pomoc a matka a dcera pouze sbalili veci z bytu a syna si nikdo nevsiml. Takovy charakter ma ta jejich rodina! Verili byste tomu? A vrchol vseho. Syn byl ihned hospitalizovat na psychiatricke oddeleni. Po trech dnech o odpusteni se ozvala memu manzelovi dcera, ze chce klice od bytu, ze si potrebuje vzit nejake veci. Manzel tam jel samozrejme sni a v nestrezenem okamziku ta slecna (nejradsi bych pouzila hanlive vyrazy) byla tak sprosta a necharakterni, ze synovi dokazal predem naplanovane ukrast ucetnictvi jedne z firem, kde byly vydajove pokladni doklady a potvrzeni, ze syn zaplatil v minulosti veritelum castky presahujici 2.5milionu korun - podotykam, ze presne to nevim, bylo tam hodne vydajovych pokladnich dokladu, ani syn si nemohl vzpomenout. Nicmene vime presne, ze pod castku 2.5milionu to v zadnem pripade nejde, ba dokonce jelikoz se presne nevi co ukradla, tak skoda se muze vysplhat na 2nasobek ci vice. Bohuzel ani jeden z jeho byvalych veritelu mu nevystavil nove doklady o zaplaceni, dokonce zacinaji spekulovat a taktizovat, ze zadne penize jim syn vlastne ani nevratil, takze synovi vznikl novy dluh 2.5milionu a vys, cimz ho obrovskou mirou poskodila. Kazdy si tady musi udelat obrazek sam o teto bezcharakterni bestii!
Bohuzel to posledni oznameni zni, ze syn se behem Svatku obesil a zemrel. Napsal velmi kratky dopis na rozloucenou, ve kterem uvadi doslovne: \"Mami, Tati, omlouvam se Vam, za to co musite ted protrpet a videt. Od srdce Vam chci rict, ze dne, kdy jsem ****** potkal, tak velice lituju, lituju sam sebe, lituju jak jsem byl slepy. Chtel bych vratit cas zpet a zit krasny zivot spolecne s Vami. Bohuzel, zivot je jen jeden a chyby se neodpousteji. Tati, diky za vsechno, za tve rady, byly mi vsim. Mami, dekuji ti, ze ses o me starala od mala s laskou a vzdy chtela pro me to nejlepsi. Cenim si Vas srdecne. Miluju Vas a proto Vas opoustim. Jednou tam nahore :( Budu netrpelive cekat. Miluju Vas, Sbohem\".
Pisu to s velmi tezkym srdcem a se slzami v ocich. Takovy byl jeho osud...Takto dopadnul, diky sve velke zamilovanosti a touze byt s nekym, koho miluje. Nejradsi bych ten pribeh zmedializovala, at se to vsichni dozvi. Je to odstrasujici pripad pro vsechny. Potkat bestii a nasledne to resit drogama. Nic z toho se nemelo stat, velmi toho lituju. Jedine o co ted budeme jako rodina usilovat, at se slecna zpovida z kradeze a pozna vsechny nastrahy vezeni. Dekuji za precteni. Zdena

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
v první řadě Vám chcin apsat, že je mi moc líto, jak to celé dopadlo. Přeji Vám, abyste se dokázala se vším poprat, i když to bude jistě hodně bolet... Pokud byste chtěla vyhledat nějakou odbornou podporu, neváhejte napsat, někoho Vám doporučíme (je dobré i napsat, jaké větší město je vám nejlépe dostupné).
Co se vašeho dalšího postupu vůči té slečně týká, doporučoval bych Vám to vše řádně rozmyslet a nevrhat se po hlavě do nějakých unáhlených akcí. Ale to jistě víte sama...
Děkuji Vám moc za to, že jste dokázala i v takto těžké situaci najít sílu a svůj příběh nám napsat, je sám o sobě hodně silný a pro ostatní jistě i hodně poučný...
Přeji Vám hlavně hodně sil i odvahy
Pepa Šedivý