jak tomu mám zabránit?
kyrias
dobrý den mám holku je mi 15 let holce je 14.dříve brala pervitina po nějaké té době přestala.zjistil jsem že dnes 26.12 2010 již opět drogu užila a na to jsme zjistil že již i minulý týden.je to tedy po druhé co se pomalu k perníku začíná vracet.nevím si rady co s ní mám dělat chci jí hrozně moc pomoct a nechci aby se z ní stalo to co dříve:( prosím o odpověď.nashledanou a děkuji.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
pokud vaše přítelkyně ví o tom, že jste jednoznačně proti tomu, aby brala drogy a přesto je užívá, dostanete se pravděpodobně brzy do situace, kdy si bude museet vybrat. Na druhou stranu, dvě užití v poslední době ještě nemusejí znamenat návrat k pravidelnému užívání. Co mi přijde poměrně hodně závažné, je váš i její věk - na tyhle problémy prostě nejste dost dospělí.
Zkuste si s ní promluvit o tom, co jí vede k podobným experimentům, nakolik je schopná se rozhodnout, co zkusí a co ne a kolik informací o drogách vlastně má. Společně pak můžete třeba navštívit kontaktní centrum a našerpat potřebné informace.
Hlavně se prosím nenechte ukecat k tomu to také zkusit, věřte mi, tudy cesta k pochopení a pomoci přítelkyni nevede...
Pepa Šedivý