perník
lojra02
Dobrý den,už newím jak si v celku rady,byla jsem na léčení s pervitinem,kde jsem se rozhodla že drogy brát nebudu, jenže hned v den opuštění komunity jsem si sehnala perník, tak už to jde 4 měsíce, a ja pokažde co si něco dam toho lituji že jsem si to vzala,nesem natom zavisla tak že bych bez toho nedokázala žít,ale když vidím kolem sebe něco řešit,nebo mi někdo nabídne,nikdy neodolám,mám na to prostě velkou chut, s přítelem mame oba stejny problem, už jsem opustili mnoho přátel ale přesto si oba dáme,snažíme se vymyšlet ruzne aktivity a stejně k tomu dojde,prosím jak dal ??

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nepíšete, jak dlouho jste v komunitě byla, kolikátá to byla léčba, ani jak dlouho pervitin užíváte. Asi bych ale polemizovala s Vaším tvrzením, že nejste závislá. Všechno co popisujete, svědčí o tom, že závislá jste a i když byste určitě bez pervitinu dovedla žít, tak zatím se Vám to vůbec nedaří, i když chcete. Asi tedy nebyly zatím důvody dost silné. Určitě Vám abstinenci moc neulehčuje ani to, že jste se po komunitě znovu vrátila k příteli, který také užívá drogy. Jestli jste teď rozhodnutí nebrat, zkuste jít do léčby oba, každý jinam, ale ve stejnou dobu. Tak Vás nebude lákat představa, že on je venku a bere. Jestli jste hned po odchodu z komunity znovu zrelapsovala, dost těžko to zvládnete sama, ještě s přítelem, který je na tom stejně. Bez odborné pomoci to asi nepůjde. Chodíte někam měnit? Do Káčka nebo k terénním pracovníkům? Popovídejte si s nimi, jak jste teď na tom a jaká léčbě by pro Vás byla nejvhodnější. Po ní pak bude třeba docházet na doléčování, aby se Vám nestalo to co minule. Držím palce, ať to tentokrát vyjde.