sestra savista na drogach
Hanka
Mam sestru ktera ma dve deti, je samozivitelka, je ji 36 roku a bere minimalne 2 roky uz drogy (pervitin). celou dobu jsem to tusila, a ted to mam potvrzeny (vice dukazy). zhubla , rozpadavaji se ji zuby , stahle spi a je akresivny.Ted se nasly i fotky pri konsumovani drog. nevim si rady, jak sni dal urcite potrebuje odbornou pomoc, ale nevim jak ji presvetcit zajit do nejake poradny nebo nechat se lecit.Delam si starosti aby to spatne nezkoncila aby nezemrela.Chtela bych nejake informace zda je nejaka pomoc mozna .Bydly v Trutnove.Moc dekuji Hanka.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravám Vás Hanko,
nejlépe uděláte, když se nejdříve, než cokoliv začnete řešit, osobně dojdete poradit jak vhodně v této nesnadné situaci pokračovat dále.
Uvádím kontakt na kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog u Vás, nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby pro blízké osoby uživatelů, bezplatně, nezávazně a lze i anonymně. Nebojte se poradenství využít, v tuto chvíli je to to nejrozumější možné řešení.
Kontaktní centrum a rerénní služby RIAPS Trutnov
Náchodská 359
Trutnov
tel : 499 814 890, 731 441 267
Mgr. Ondřej Čalovka
Mějte se hezky a ať vše dobře dopadne. Pokud budete mít další dotazy, klidně se na nás můžete opět obrátit.
S pozdravem M.K.