drogy a dítě
arana
Jak poznám zda dítě užívá drogu, asi pervitin? Kam se obrátit o pomoc,jedná se o dceru, které je 16let.Máme o ni strach a to velký.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
základními průvodními příznaky užívání pervitinu, jsou rozšířené zornice, nadměrná aktivita, která je způsobena silnou stimulací této látky, osoba pod jeho účinkem je v mnohých případech ,,upovídaná", roztěkaná, velmi energická, tím také následuje nepotřeba spánku a konzumace jídla. Po odeznění účinku drogy pak následuje silná únava, jelikož po této nepřirozené stimulaci je organismus až vyčerpán.
Je, ale opravdu velmi těžké tyto situace objektivně hodnotit takto přes internet. K posouzení je třeba především osobní kontakt s dotyčnou osobou a pohovor.
Rádi Vám doporučíme vhodné odborné zařízení, kam se můžete obrátit pro případnou pomoc, vždy je mnohem lepší a účinější toto řešit v osobním kontaktu, i vzhledem k nezletilosti dcery je tento způsob řešení myslím, zcela nejrozumější. Bohužel, jste ale neuvedli odkud pocházíte, proto Vám nemohu v tento moment doporučit konkrétní zařízení.
Napište proto prosím ještě jednou a uveďte města, která by pro Vás připadala v úvahu, velmu ráda Vám vhodný kontakt vyhledám a doporučím.
Zatím se mějte hezky a napište.
S pozdravem Markéta K.