Detox
inga
dobry den otec meho ditete tedy muj Ex uziva heroin uz 3 roky, nyni je jeho stav velice spatny, 1g je uz pro nej 1 davka, jeho nynejsi pritelkyne je na tom stejne, mam vazne obavy o jeho zivot, co muzem delat, kdyz se me podari o presvedcit o lecbe. Kam se mam obratit, vim ze to sam nezvladne ale nevim kdo a hlavne kdy by mu mohl pomoct. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud by se Vám podařilo přesvědčit bývalého partnera, že chce abstinovat a léčit se, pak by bylo nejlepší vybrat některou z léčeben nebo terapeutických komunit a s již domlůuveným termínem nástupu se přihlásit na detox. Ten v případě heroinu trvá cca týden, což stačí k fyzickému vyasbtinování. S psychickou závislostí se pak pracuje v léčbě. Pokud nemáte s léčbou nikdo žádné zkušenosti, a tedy nevíte, kam by bylo dobré jít, pak bych se šla poradit do kontaktního nebo ambulantního centra, která jsou v každém větším měste. Tam bývalém partnerovi pomohou vybrat a většinou mu pomohou i zařídit nástup. Adresy a telefony na všechna tato zařízení, stejně jako na detoxy, léčebny a komunity, najdete na www.drogy-info.cz, v sekci mapa pomoci. Pokud byste potřebovali nějakou konkrétní ifnormaci, určitě napište.