zavislost
jana
Dobry den muj zamestnavatel je zavisli na drogach a automatech poprosil me o pomoc ma hodnou zenu a tri deti sam navrhl leceni,ale nevime kam se obratit a hlavne co udelat abz se dostal do nejakeho programu.Je to opravdu nutne nebo vsechny privede do problemu.Slecbou souhlasi.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejlepší by bylo, aby si Váš zaměstnavatel dohdol schůzku v některém nejbližším K-centru nebo toxikologické ambulanci. Tam by zvážili spolu s ním jeho situaci a vybrali by nejlepší variantu léčby. Je dobré, že se odhodlal sám, a že se chce léčit. ROzhodně tím nepřidělá nikomu víc problémů, než když bude dál brát a hrát automaty. I když zpočátku to asi nebude lehké. Seznam zařízení, kam byste se mohli obrátit, najdete podle lokalit na www.drogy-info.cz, v oddíle "mapa pomoci". V případě, že byste si s tím nevěděli rady, napište mi nejbližší město, já Vám kontakty pošlu.