nemožné
xxx
dobry den.už zase lítám.nekdy si fakt říkám že přestat fetovat je opravdu nemožné :/ zase sem byl už mesíc vcajku a zase je to tady!může te me prosím napsat jak to zhruba chodí v tom KONTAKTNÍM CENTRU v Uherském Hradišti.aspon zhruba abych vedel na co se mam připravit páč sem se rozhodl ze ho navštívím...predem se těším a dekuji za vaši odpoved.nashledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Myslím, že je fakt rozumné se na to kontaktní centrum obrátit. Odkládáte to koneckonců už docela dlouho. :) Fajn je, že jste to nehodil úplně za hlavu a snažíte, byť se ne vždy daří, abstinovat a dát se nějak do kupy. Do toho kontaktního centra můžete buď zajít kdykoli bez objednání v otevírací době (Po - Pá 9 - 17) a požádat o konzultaci hned a toho, kdo tam zrovna je, nebo si domluvit konzultaci na nějaký konkrétní termín. Případně tam můžete zavolat a domluvit se předem, taky si můžete domluvit schůzku přímo s Vláďou Kaškou, což je vedoucí káčka (toho znám a můžu osobně doporučit)... Až tam přijdete, tak řeknete, že jste dostal kontakt přes internetovou Drogovou poradnu, kam jste psal, protože jste se dostal do potíží s pervitinem, se kterým se snažíte přestat a samotnému se vám to nějak nedaří. Někdo z kolegů s vámi probere celou situaci, společně se budete snažit dobrat toho, co by vám mohlo pomoct, kde jsou vaše slabá místa, co vás k droze vždycky přivede zpátky... a pokud budete chtít, tak se s vámi domluví na příště. Můžete navštívit káčko úplně nezávazně, anonymně, za konzultaci nemusíte nic platit. A uvidíte.
Držím palce a kdyžtak napište, jak jste dopadl. Pro jistotu posílám znovu kontakt.
Kontaktní centrum
(+ terénní programy v Uherském Hradišti, Uherském Brodu, Starém Městě, Kunovicích)
Sdružení Podané ruce, o. s.
Šromova 136, Uherské Hradiště, 686 01
telefon: 572 540 616, 777 916 269
Mgr. Vladimír Kaška
http://www.podaneruce.cz