dobry den moj syn je zavisli na mariuane, davam mu robit testy z mocu na vsetky drogy,vzdy sa ukaze thc..v minulosti bol na lieceni na presnej hore,absolvaval 2 tyzdne a dost nechcel spolupracovat.neviem si poradit vidim ze je zavisly, poradte mi prosim co mam robit,som slaba aj s manzelom poslat ho na ulicu 100 krat som to povedala ze pojde na ulicu podnes den som tak nespravila cela rodina sa trapime najme ja dakujem.
merien
prosim skuste mi odpovedat namoj strucny text. dakujem

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
bohužel nemám k vaší situaci mnoho konkrétních údajů. Např. kolik je synovi let, zda chodí do školy či pracuje, jak funguje v běžném životě, jaké potíže mu kouření marihuany v životě přináší. Myslím, že by bylo rozumné snažit se k problému přistupovat komplexně, a na to, obávám se, není tady na internetové poradně, dostatečný prostor. Na vašem místě bych vyhledala některou z poraden, které se na tuto problematiku specializují a zašla to probrat osobně.
Rozumím tomu, že vás synovo kouření marihuany trápí a chtěla byste to změnit. O změnu musí však stát především váš syn. A to by také mohla být ta podstatná věc, kterou byste mohla s odborníkem řešit, totiž jak syna ke změně účinněji motivovat. Rozhodně nemá smysl mu vyhrožovat něčím, co potom nesplníte. Dáváte mu tím totiž signál, že se nic tak strašného neděje a že mu jeho chování zase projde.
Přeji hodně štěstí a pokud byste o žádné poradně u vás nevěděla, napište znovu a uveďte region, můžeme zkusit nějaké vhodné zařízení pro vás vyhledat.