kokain
alkp
Dobry den chtel bych se zeptat jak dlouho je kokain + latky jimiz je takzvane rezan jsou zjistitelne z moci popripade z krve diky ... testy v zamestnani....

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, užití kokainu je z moči i krve zjistitelné poměrně krátce, řádově hodiny, metabolity kokainu lze v organismu detekovat max. do tří dnů. Při použití analýzy vlasů je tato doba mnohem delší, řádově něsíce, ale tyto testy jsou velmi nákladné a používají se např. v soudním lékařství.
Jinak co se týče příměsí, pokud by užitá dávka kokainu obsahovala i jiné nelegální drogy (např. stimulanty-amfetamin, pervitin ap.), musel by vám být současně proveden test i na tyto konkrétní látky. U pervitinu je např. detekce z krve možná do 3 dnů, z moči déle - max. do 2-3 týdnů. Berte však tyto doby jako orientační, neboť je ovlivňuje řada faktorů - např. intezita a délka předchozího užívání, individuální metabolismus organismu, citlivost použitého testu.
Hodně štěstí.