opakované braní pervitinu
alfa
Dobrý den, zjistili jsme, že bratr (30 let) po 2 letech abstinence opět bere pervitin a nejen to...bohužel...rodiče za něho zaplatili dluhy, zaměstnali ho ve firmě, jak postupovat po té, co opět zklamal důvěru? Bratr má syna, o kterého se stará bývalá tchýně, takže ani dítě není očividně dostatečnou motivací.
Děkuji alfa praha

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejrozumějším řešením vidím vše potřebné probrat v osobním kontaktu. Níže uvádím kontakt na kolegyni, která se specializuje právě na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Chápu, že pro Vás, pro rodinu, je toto nepříjemná a nesnadná situace, právě proto si myslím, že v osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru se lépe poradit o dalších vhodných krocích.
Poradana pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM, o.s
Školská 30
Praha 1
tel : 739 268 527, 284 824 234
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Je třeba se nejdříve během provozní doby s poradnou spojit a dohodnout termín první konzulatace ( PO až PÁ 9.00-19.00 ). Veškeré služby jsou bezplatné, nezávazné.
Tak držím palce ať vše dobře dopadne. Mějte se hezky. Pokud bude třeba, klidně se opět ozvěte.
S pozdravem M.K.