pervitin v nose
panda
Dobrý den, šňupu pervitin už asi 2 roky v rozmezí 3x do měsíce.. pouze pravou dirkou a teď mě začla strašně bolet, pomalu půlka tváře, hlavně sanice - nemůžu pořádně otevřít pusu.. a chci se právě zeptat, jestli to přejde, když s tím přestanu, sem si tím jistá, protože do toho nosu už nic nestrčím! za to mi to nestojí, jsem jen příležitostní konzument a aby mi to zničilo obličej, na to se mám moc ráda :)a ještě bych se chtěla informovat o tom, jak pečovat o nosní sliznici, popřípadě jaké prostředky dopručujete .Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
velice se omlouváme za opožděnou odpověď, ale máme toho s kolegy teď na konci roku hodně. Vzhledem k časové prodlevě předpokládám, že co se týče zdravotního problému, je situace již někde jinde. Každopádně, pokud abstinujete, (což bylo z mnoha důvodů velmi moudré rozhodnutí) a potíže by i nadále přetrvávaly, vyrazte neprodleně k lékaři na ORL, protože tady na internetu to vyřešit nezvládneme.
Jinak na regeneraci nosní sliznice kolega MUDr. Minařík doporučuje nosní kapky Euphorbium, několikrát denně, a nosní olej Coldastop, 2-3x denně, obé pravidelně a dlouhodobě.
Ještě jednou omluva a ať je všechno v pořádku.