THC v krvi
Verca
Dobrý den.
Pár týdnu jsem hulila trávu nepravidelně, potřebovala bych zjistit jak dlouho budu mit THC v krvi, moči a vlasech. za pár týdnu mám jít na jaterní testy. Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
prokazatelnost psychotropních látek v organismu je vždy velmi individuální záležitostí a nelze nikdy předem říci kdo kdy bude již zcela beze stop. Záleží na několika aspektech, především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem vypořádat. Toxikologická laboratoř uvádí tyto orientační údaje :
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná :
moč - v rozmezí 1 až 30 dní ( při občasné konzumaci cca do 14 dní )
krev - do 14 dní ( při občasné konzumaci cca do 10 dní )
sliny - totožná detekce jako u krve
Při běžných lékařských vyšetřeních se toxikologické rozbory neprovádí. Rozbory z vlasů se provádí pouze vyjímečně a vždy na základě rozhodnutí soudu. Myslím, že se nemusíte ničeho takového obávat. Pokud byste, ale chtěla vědět jak na tom zrovna jste, můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test na detekci z moče a test si sama v domácích podmínkách provést. Je k dostání v lékárnách a stojí cca 100,- ( obdobný jako test gravidity ).
S ohledem na Vaši diagnosu ( viz skrytá poznámka ), bych se na Vašem místě více než-li pozitivních testů, obávala svého zdravotního stavu. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky vyvolat velmi vážné potíže. Pokud je již máte, mohou nastat další komplikace, proto bych být Vámi takto se svým zdravím rozhodně neriskovala.
Zkuste o tom popřemýšlet. Mějte se hezky a zvažte, zda Vám další případné konzumace za to stojí.
S pozdravem M.K.