krádež
ebygeil
Dobrý večer,mám pocit,že bez odborné pomoci to nedokážeme zvládnout.Rozbourává to celou rodinu a já nevím,jak pomoci synovi i nám.Cítím,že jsem asi někde selhala,že jsem mu dávala třeba málo lásky,pozornosti a nedokážu s ním už navázat ani nějaký vztah,protože on je tvrdý a nikoho si k sobě nepřipustí.Budu Vám vděčna,když mi poskytnete nějaké kontakty na odbornou pomoc.Jsem z Ostravy,takže někde tam.Předem Vám moc děkuji.  Katka P.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
můžete využít Kontaktního centra v Ostravě. K-centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a to nezávazně, bezplatně a lze i anonymně. Nebojte se se zařízením spojit. Je to určitě velmi těžká situace, Vaše pocity jsou pochopitelné...návštěvou K-centra nezískáte pouze informace, ale také podporu, kterou si zajisté v těchto těžké chvíli zasloužíte.
Kontaktní centrum, o.p.s. RENARKON
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
tel : 595 627 005, 602 670 789
kontaktní osoba : Jaroslava Gembalová
www.renarkon.cz
Držím palce a držte se !
S pozdravem Markéta K.
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala - naše poradna zachovává anonymitu. Mějte se hezky.