marihuana
Veronika
Dobrý den! Prosím o radu kam se mám obrátit kvůli užívání marihuany a alkoholu u přítele. Přítel už kouří skoro 15 let a mám pocit, že už ani neví jak se jmenuje. Můžete mi prosím napsat jak postupovat při léčbě? Velmi děkuji za odpověd´.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když nejdříve Vy - jakožto blízká osoba, navšívíte poradnu specializující se právě na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog a vše proberete v osobním kontaktu, kde máte mnohem více prostoru podrobněji a konkrétněji se poradit. Níže uvádím kontakt na kolegyni, na kterou se můžete bez obav obrátit. Veškeré služby jsou nezávazné a bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel . 284 824 234, 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtnáctá
www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části a je třeba se nejdříve telefonicky objednat. Provozní doba Po až Pá od 9.00 do 19.00 hod..
Přeji hodně štěstí !
S pozdravem M.K.