Zajima mne delka detoxu
Dada
Ahoj,jsem na subaci.davku vysnizovanou na ĂĄ2mg.naposledy v pondeli.nyni jsem na detoxu,muzete mi rici,jak dlouho se pri teto davce clovek obvykle\"krouti\".dnes se dostavil abstak (tj.ctvrtek)mate-li nejake,prosim info.diky dp

Odpověděl: Jakub Minařík
Odvykací stav z téhle dávky by měl být mírný, jestli začal ve čtvrtek, tak odhadují, že by vám mělo být mírně blbě asi tak týden až 10 dní, z tím, že tak po 5-7 dnech by měli obtíže vrcholit. Neměli by však být příliš silné, charakterizoval bych je na takovou mírnou chřipku, ale ne natolik, aby se člověk pořádně vypotil, tak tak chodí do práce a tak a smrká, smrká, vždycky to už vypadá dobře a pak se to zase zhorší, ... Nic hroznýho, spíše "vopruz". Nebojte, ze 2 mg to dáte. :-)