zoufalost
krusina
Mému synovi je 21 let pred 3 roky use potýkal s drogou chodila jsem do K-centra v Plzni kde me docela pomahali jeliko jsem zo nervove nezvladala z jedne strany syn zavislí z druhe strany jeho otec který to řešil násilím,spostými nadavkami a neustálým vyhhazováním z domova a kdyjsem se postavila ns stranu syna tak doslo k nadavkam i násilí na mě pak to na chvilku přešlo a opět je to tady use to vyhrocuje tak že ucta syna vuci otci již není a ja prožívam opět peklo ke mě se syn chová slusně do práce chodí přispívá mě na domácnost a splácí své resty přistupuji k němu v klidu a snžím se mu domlouvat ted se párkrát ztrtatily jeho otci peníze a ja si myslím že v tom je zas našla jsem u něj stříkačku ale zatím jsem mu to neřekla ani to s ním neřešila až co mě poradíte předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to mě mrzí, ale neveště hlavu, někdy cesta k trvalé abstinenci vede přes mírná zakopnutí, to se bohužel v některých případech stává.
V tuto chvíli se mi zdá nejrozumější obrátit se opět na plzeňské K-centrum, kam jste chodila v minulosti. Sama jste uvedla, že Vám to pomáhalo, také byste v osobním kontaktu měla mnohem více prostoru probrat vše co potřebujete a také není k zahození, že Vaši situaci již znají a Vy máte s pracovníky již navázaný vztah.
Co nejdříve se spojte s Káčkem, celou situaci podrobně proberte a společně naplánujte další vhodné kroky. Pokud budete mít chuť, napište jak se synovi daří a jak to zvádáte Vy. Zatím se mějte pěkně a držte !
S pozdravem M.K.