potřebuji pomoc ze závislosti
marty
Dobrý den,
Dovoluji se na Vás obrátit s dotazem co mám udělat pro to abych mohl vysnižovat subutex který jsem začal brát jako náhražku heroinu do kterého jsem se nechal po devíti letech abstinence stáhnout cca po 20 dnech užívání jsem zjistil že se mi vrátili téměř totožné absťáky jako jsem měl kdysi ,když jsem bral mnohem větší množstvý mnohem delší dobu. Po tomto zjištění jsem okamžitě přestal heroin užívat a přešel jsem na subutex ze začátku jsem bral polovinu osmimiligramového sebutexu ráno a čtvrtku večer toto jsem dokázal snížit na čtvrtku subutexu ráno a osminu večer je to už dva měsíce a z této hladiny se nemohu dostat níže nemám dostatek peněz abych si subutex mohl dále pořizovat na ulici a hlavně nechci být závislý prozatím vše tajím a doufám že se mi z tohoto podaří dostat úplně ,musí už jsem nikdy brát nechtěl. Vím že potřebuji odbornou radu a pomoc proto se obracím na Vás.
Předem moc děkuji protože situace ve vztahu i v rodině se začíná stávat podezřelou protože vydělávám peníze ale téměř všechny je utrácím za subutex který jeden kupuji za 500kč a bez odborné pomoci se domnívám nemám šabci z toho dostat. Děkuji moc za reakci na můj dotaz.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
napište nám prosím znovu a uveďte region, doporučíme vám odborné zařízení, kam se budete moci obrátit. Lékař vám poradí, jak subutex optimálně vysnižovat a rovněž vám ho bude moci předepsat, což sice také není úplně laciné, ale rozhodně to vyjde levněji než subutex kupovat na ulici. A určitě bych doporučovala, aby nezůstalo jen u předepisování subutexu, ale součástí kontaktu s lékařem byla i nějaká psychoterapeutická podpora směřující k dlouhodobému udržení abstinence.
Držím palce, ať se vám všechno povede zvládnout podle představ a ozvěte se.