co mam delat
lukas
Dobrý den prosím vás dříve jsem se léčil z drogové závislosti nejaký čas jsem to vydržel,ale začal jsem znovu užívat drogy.momentálně si stím nevím rady a nevím na koho se mám obrátit.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
myslím, že by fakt bylo škoda, nadělat si teď zase drogama v životě paseku. Zvláště s ohledem na to, co uvádíte ve skryté poznámce. Chtělo by to zabrzdit co nejdříve, čím více byste to odkládal, tím by to pak bylo těžší. Pokud se jedná o krátkodobé selhání po léčbě, myslím, že by pro vás mohl být dostačující ambulantní terapeutický kontakt. Mohl byste v běžném životě nadále fungovat, ale získal byste pomoc a oporu v tom, abyste abstinenci ustál. Zkuste se pro začátek obrátit na kontaktní centrum u vás v Mostě a probrat s nimi vaši aktuální situaci. Určitě vás budou schopni na vhodné specialisty nasměrovat. Případně se také můžete obrátit na zařízení, ve kterém jste absolvoval léčbu a poradit se s nimi.
Přeji vám, ať to zvládnete. Nakonec, to že abstinovat lze, jste si již ověřil a krátkodobé selhání sice úplně v pořádku není, ale není to ani žádná tragédie. Jen je potřeba to včas zastavit a z této zkušenosti si vzít poučení do budoucna.
Hodně štěstí.
Kontaktní centrum
Jilemnického 1929, Most, 434 01
telefon: 476104877
Karel Komárek, DiS.
http://www.k-centrum.com/www/index.htm