Pervitin supstytuční léčba.
omen2
Dobrý den jsem dá se říct častější uživatel pervitinu cca 3roky někdy dvakrát v týdnu.Chtěl bych stím skoncovat ale jen vůlí přestat se mi to nedaří.Zkoušel jsem to několikrát max 14 dní jsem to vydržel a chuť si dát se spíš stupňovala.To by se dalo vydržet jenže když nejsem najetej tak nejsem schopnej normálně fungovat-většinu dní prospim nemám o nic zájem nedokážu se na delší dobu soustředit.O spánkový deficit se nejedná protože i když celý týden prospim tak ten stav je stejný(deprese nemám).Zkoušel jsem to řešit nějakým volně dostupným povzbuzovadlem typu kofeinové tablety,guaranu,tyrosin a jine ale nic na mě nezabírá ani ve velkých dávkách spíš naopak.Zato když si dám pervitin tak jsem absolutně v pohodě.Mít na to peníze tak abych asi frčel celej týden a toho se docela bojim abych si nerozjel toxickou psychozu.Léčim se s psychotickou schyzofrenií kdy u mě celkem byly tři relapsy během tří let s hospitalizací.Teď už jsem tři roky bez nějakých obtíží-deprese,uzavření se do sebe atp.Je mi medikována injekce jednou za 14 dní Rysperdal constra.Snížení dávky léků asi není možný protože jsem cca před třemy týdny zažil náznak relapsu v podobě bludu.A teď k otazce na internetu jsem našel několik preparátů které se používají na podporu odvykání a tak podobně-není to tedy nic oficiálního a vzhledem k mé diagnoze
a medikaci si nejsem jistej o jaký preparát požádat aby se to netlouklo.A jsou to léky:Ritalin,Atomoxetin,Amantadin
Dexamfetamin,Methylphenidat,Selegilin.Připadá mi že mám nějaký únavový syndrom.Děkuji za odpověď s pozdravem Marek.B

Odpověděl: Jakub Minařík
Substituce při závislosti na metamfetaminu není obvyklý léčebný postup, ale je možný určité pozitivní zkušenosti jsou s metylphenidátem (preparát Ritalin) u ostatnních vámi jmenovaných léků nevyla substituce zkoušena a nebo nejsou na Českém trhu. Také vaše diagnosa je co se týče použití těchto léků omezující. Ritalin má jako jednu z komplikací toxickou psychozu. Zkuste se o tom pobavit se svým psychiatrem, vysvětlí vám problémy spojené s užíváním výše zmíněných látek. Také se ml
ůže rozhodnout, zda se o léčbu některým z nich pokusí. Je to ne něm už vzhledem k tomu, že se jedná o postup neobvyklý, neschválený při vaší diagnose.