muze pervityn zmenit vsechny city ve vztahu
jirka
dobry den chtel bych se poradit otom jestli muze pervitin zmenit cloveka na tolik ze prestane milovat?a zacne se chovat bezcitne na tolik az tomu neverite ze to dokaze.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, ve své podstatě vlastně může. Pokud je dotyčná osoba závislá ( a není už tak podstatné na čem ), je po té vždy prioritou již zcela něco jiného. Závislost postupně mění hodnotový systém člověka a upřednostňuje jeho primární potřeby, v tomto případě to je zřejmě pervitin. Lidé, kteří užívají návykové látky, jsou vlastně průběžně ve změněném stavu vědomí, pro partnery je toto vždy velkým zásahem, jelikož ten, kdo ve vztahu drogy užívá, se tomu druhému jaksi někam vzdaluje...vztah po té pro člověka, který drogy nebere je s takovou osobou velmi těžký.
Váš dotaz je velmi stručný, pokud budete mít chuť - napište více. Kdyby jste měl zájem o osobní pohovor na toto téma, můžete se obrátit buď na specializovanou poradnu ( Praha ), která pracuje přímo s blízkými osobami uživatelů ( kontakt na leznete na www.sananim.cz a zadat Poradna pro rodiče PPR ). Nebo na některé z Kontaktních center, které ve svých službách nabízí i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Bezplatně, nezávazně, může být i anonymně.
Kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz zadat mapa pomoci, dle příslušného kraje, města a formy pomoci můžete nalézt odborné zařízení v místě Vašeho bydliště.
Pokud napíšete jaké město by připadalo v úvahu, velmi rádi Vám konkrétní zařízení vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem M.K.