Horká Vana
Hydragri
Dobrý večer,
Chtěl jsem se zeptat na jeden zajímavý článek co jsem četl.Četl jsem jch opravdu hodně,ale jen jednou jsem četl něco o tom,že po tzv. \'\'Dojezdu\'\' a ráno po konzumaci pervitinu vlézt do horké vany je životu nebezpečné.Chtěl bych se tedy zeptat co je na tom pravdy,zdali to není jen fáma.
Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, že vlézt do horké vany při nebo po užití pervitinu je životu nebezpečné, není tak úplně pravda. Mezi uživateli se často traduje, že byste v takovém případě mohl dostat infarkt, což tedy není nijak potvrzené a odborníci to považují za fámu. Nicméně je tu pravděpodobnost, že se Vám po noci nebo nocích strávených na pervitinu v horké vaně udělá zle, neb organismus je vyčerpaný a je to pro něj zátěž. Takže o život se asi obávat nemusíte, ale možná to prostě není dobrý nápad.