poradna
hladik2
Dobrý den
Obdržel jsem odpověď na dotaz ohledně syna(25let)který čichá toluen,odpovídala p.Jana Marečková.Nabídla mi vyhledání poradny v okolí bydliště.Bydlíme ve Staré Boleslavi a prosím o sdělení poradny která by byla vhodná
Děkuji
H. Petr (otec)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že přímo ve Staré Boleslavi ani v nejbližším okolí žádné specializované zařízení tento druh poradenství neposkytuje a do Prahy to není příliš daleko, doporučila bych vám obrátit se na Poradnu pro rodiče SANANIM. S řešením podobných situací, v jaké se nyní nacházíte vy, mají v této poradně bohaté zkušenosti a věřím, že osobní konzultace bude pro vás přínosem. Služby jsou bezplatné, jen je dobré si nejdříve zatelefonovat a dohodnout si termín návštěvy.
Držím vám palce, ať to se synem dobře dopadne.
Adresa:
Café Therapy, Školská 30
110 00 Praha 1
Telefon:
739 268 527
284 824 234
Fax: 284 824 235
Email: ctrnacta@sananim.cz