typ drogy?
lena
Už jsem se na to ptala, ale ještě bych to chtěla upřesnit. Syn začal chodit večer ven. Chodí ven na relativně krátkou dobu, bere si s sebou vždy láhev vody a vrací se s připitomělým výrazem a velmi dobrou náladou a tvrdí, že byl na pivu, byť si myslíme, že z něj není cítit. Jinak se chová relativně normálně. O víkendu je s námi a nikam nemizí. S čím si tak může zahrávat? Dá se to nějak aspoň přibližně určit z jeho chování? S námi o tom komunikovat nechce.
Moc děkuju.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
takto přes internet to opravdu lze identifikovat jen velmi obtížně. To, že syn chodí večer ven a vrací se "s připitomělým výrazem a velmi dobrou náladou", jak píšete, může znamenat třeba i to, že je zamilovaný. Nechci samozřejmě problém bagatelizovat, ale pokud syn normálně funguje, je zodpovědný a schopen plnit dohodnuté povinnosti, zkusila bych nepropadat předčasně panice. Tuším, že již v minulé odpovědi jsem vám psala, že by pro vás možná přínosem zajít se o situaci poradit za odborníky osobně. Určitě byste měla více prostoru svá podezření probrat konkrétně a případně také zkonzultovat, jak se synem nejlépe komunikovat, abyste zjistila, jestli se něco děje a případně co. Pokud by to pro vás bylo přijatelné, dejte vědět region, můžeme vám nějakou poradnu doporučit.
Zatím hodně štěstí.