léčba
micina
Dobrý den,
syn 29let je jak tvrdí asi rok závislí na pervitinu,údajně 1x týdně.Je ochotný přistoupit k léčbě.Prosím o sdělení případného postupu a kontaktů v Praze a okolí.Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
v případě, že váš syn má zájem o léčbu, je optimální, aby navštívil některé z pražských kontaktních center. S pracovníkem bude moci probrat své představy o léčbě a poradit se, jaký typ by byl pro něj nejúčinnější, a navíc mu ji v kontaktním centru pomohou zprostředkovat. Níže vám posílám adresy, kam by se syn v Praze mohl obrátit.
Jen mimochodem, i kdyby si to ještě s léčbou rozmyslel, doporučila bych, aby využíval i dalších služeb, které kontaktní centra poskytují.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
tel: 283 872 186
email: kacko@sananim.cz
www.sananim.cz
Kontaktní centrum
Drop In, o. p. s.
Karolíny Světlé 18, Praha 1, 110 00
telefon: 222221124, 222221431 (nonstop)
fax: 222221431
http://www.dropin.cz
Kontaktní a poradenské centrum závislostí STAGE 5
Po, Út, So, Ne 13 -18 hod; St, Čt, Pá 10 - 18 hod
Mahenova 4, Praha 5, 150 00
telefon: 257217871, 605319926, 736183025
fax: 257217871
http://www.progressive-os.cz