Marihuana
Jeden z mála
Dobrý den , chtěl bych se vás zeptat jestli se můžu být na marihuaně něják závislý ? Kouřím ji cca 1 rok 2-3 Jointy denně ! A může se Marihuana něják projevit na mém Zevnějšku .? Děkuju předem na Odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, můžete, především psychicky. Pokud užíváte THC denně, s největší pravděpodobností již jste. Zjistíte to tak, že Vám nebude dělat potíže bez problémů marihuanu přestat konzumovat.
Zda se to odrazí na Vašem zevnějšku, záleží především na Vás. Toto je vždy velmi individuální a záleží na Vašem osobním přístupu k sobě samotnému a na Vaší péči o zevnějšek.
Co se týče psychických projevů, také to nelze více konkretizovat, jsou osoby, kterým konzuamce THC vyvolala natolik vážné psychické potíže, že již na první pohled je zřejmé, že ,,něco je jinak"...
Pokud na sobě pociťujete nějaké závažné změny, napište více. Mějte se hezky a s marihuanou opatrně, i ta sebou přináší široké spekrtum rizik, ostatně jako všechny nelegální drogy.
S pozdravem M.K.