poradte mi prosim
amynka16
Mam partnera jiz 10 let a asi 4 roky huli.neustale se snim hadam ,zkousela jsem to tvz.. po dobrym i rozchodem a vzdy to zabralo jen na chvilku to jest na 1,2, mesice.Jenze ted pozoruji ze uz to neni jen thc ale pervitin ,lze i sam sobe ale me pripada ze je v prvni fazi to ho ze mu to chutna.mame spolu malou dcerku a pred 2 mesici mu zemrel otec, to na nej dost tlaci psychicky si myslim jak mu mohu pomoct co bych mela delat .Jedine co vim ze mam asi tak posledni sanci ho ztoho dostat. nevim v jakem mnozstvi uziva pervitin ale me prijde ze obden to ma, ale nepicha si ho kouri ho a bere do nosu .nevim jak mu mam pomoct chci zpatky svou rodinu dekuji za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toto nejsou snadné situace. Motivovat nemotivovaného závislého člověka nelze jednorázovou radou. Ani neexistuje universální odpověď, která by byla aplikovatelná pro všechny. Proto bych doporučila Vaší osobní návštěvu, buď poradny pro blízké osoby nebo Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog, které nabízí ve svých službách nezávazné a bezplatné služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám uživatelů drog. Poradenství může být i bezplatné. Postačí, když napíšete odkud jste nebo lépe - jaká větší města by pro Vás byla dobře dostupná a my Vám doporučíme konkrétní odbodné zařízení, na které se můžete obrátit. V osobním kontaktu máte mnohem více prostoru řešit potřebné záležitosti a lépe naplánovat další vhodné kroky. Počítejte s tím, že je toto vždy ,,běh na dlouhou trať"...
V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumější možné řešení.
Zatím se mějte hezky a napište.
S pozdravem M.K.