doplnění informací
micina
Dobrý den,
rád bych se pokusil rozvést původní dotaz.S dotyčným jsem ve vztahu otec a syn.Věk syna je 28let.Podezření sice nějaké bylo,ale až teď se potvrdilo skutečné užití neznámé látky jak se říká dal si čáru.Bohužel nevím jak dlouho to trvá. V jeho chování jsem pozoroval apatii,únavu(dlouhý spánek),vyhýbá se přímému kontaktu domov opouští pokud možno nepozorovaně

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Všimla jsem si, že Váš následující dotaz týkající se přímo zájmu syna o léčbu již zodpověděla kolegyně Jana Marečková. I já bych doporučila, stejně jako kolegyně, obrátit se na kontaktní centrum pro uživatele drog, kde by synovi poradili, doporučili vhodný typ léčby a pomohli jí zprostředkovat, pokud je tedy k léčbě motivovaný. Pokud by bylo potřeba, je možné, abyste se jako rodič zašel do kontaktního centra poradit i Vy (poskytují i poradenství pro rodiče a blízké závislých), případně Vám můžeme doporučit i další kontakty na zařízení, která se věnují rodinným příslušníkům uživatelů drog.
Zatím přeji hodně štěstí a pokud bude potřeba, znovu napište.