Kontrola syna
Exheat
Dobrý den.
Synovi je 16,5 roku, bydlíme v Praze. Syn s jistotou \"hulí\" a má již zkušenost s kokainem. Nevíme, zda ještě něco více. Máme podezření, že kouří docela často , nejen o víkendu, kdy chodí s partou na diskoteky, ale taky ve či po škole ( gymnázium ). Jak ho kontrolovat, jaký postup zvolit, abychom něco nepřehnali či nepodcenili. Samozřejmě říká, aby jsme mu věřili....což už z naší strany nelze. Děkuji. Otec syna.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bude nejrozumější další vhodné kroky řešit v osobním kontaktu. Uvádím kontakt na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů. Rozhodně je dobře, že píšete, je vždy mnohem lepší se nejdříve poradit, jelikož testování sebou nese i namalá úskalí a je dobré se na ně připravit.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
Mgr. Čtrnactá Štěpánka
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Veškeré služby jsou bezplatné a je třeba se nejdříve telefonicky či přes e-mail objednat. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, můžete se na nás opět obrátit.
Přeji hodně sil, mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.