komunikace
micina
Dobrý den,
Chtěl bych poradit jak mám komunikovat s člověkem o ktrém jsem se dozvěděl .že bere (přistižen při šňupání) a rád bych věděl jak natom je eventuelně jak pomoct.Očekávám,že bude zapírat a vše zlehčovat.
děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. K tomu, abychom Vám mohli dát nějakou konkrétnější odpověď, bychom potřebovali o situaci vědět víc. Zejména v jakém vztahu s dotyčným jste. Samozřejmě se jinak budete chovat k synovi, kterého jste přistihl, jinak ke kamarádovi a jinak ke svému zaměstnanci... Také není zřejmé, kolik je dotyčnému let, zda už jste měl předtím nějaké podezření, že užívá drogy (objevily se nějaké potíže, změny chování), o jaké drogy se jedná... Z Vašeho dotazu toho moc podrobnějšího nevyplývá. Zkuste prosím napsat znovu a zkusíme něco vymyslet.