kokain
tomas
Dobrý den, již tri roky užívám pravidelně kokaim a už mě to značně obtěžuje. Je to převážně víkendová záležitost protože přes týden mám hodně práce. Poraďtě mi kam se mohu obrátit na nějakého psychoterapeuta prosím. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že jste se rozhodl napsat. Myslím, že je rozumné s tím užíváním kokainu začít něco dělat dřív než Vám to přeroste přes hlavu. Ráda bych Vám nějaké kontakty poskytla, bohužel nepíšete, z jakého regionu jste ani nějaké podrobnější informace o situaci. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám nějaká konkrétní zařízení nebo někoho z kolegů doporučit. Bylo by asi na místě se obrátit na někoho, kdo má s problematikou drog u svých klientů zkušenosti, což ne všichni psychoterapeuti mají.
Tak se ozvěte znovu a pokusíme se někoho najít, kdo by Vám mohl pomoci.