už si fakt nevím rady :/
xxx
dobrý den. fet sem zkusil neco asi mesíc po mích 15 narozeninach...a zacal sem vrčet zhruba každy viken asi 3 mesice...potom mesic nic.a pak znovu a už to bylo horsí fetoval sem i přez tyden prez skolu nekdy prvni ročník na střední sem nedodelal kvůli zameškaným hodinam valil sem zhruba průmerne asi 2 až 3 čáry tydne nekdy treba 2 tydny nic ale pak se to dohnalo..nejvíc sem frčel 4 dny vkuse tomu říkám vímaz.no frčel sem tak nejak do července techto prazdni potom celí srpen nic zacalo skola ubehl jeden tyden dal sem si po mesici a týdnu zase lajnu a od te doby valím KAŽDÝ týden zhruba 2-3 čáry...je konec října a až ted mě došlo že jsem to nejak neukočíroval a asi sem přehnal! :/ dneska sem si rekl KONEC a zase sem si dal ale už stím opravdu chci SKONČIT,( bude me 17 a od 15 fetuju) to uz skoro 2 roky a sem stoho dost vprdeli hlavne psichicky :( kdysi pred par mesice sem už zde psal pod prezdívkou xxx..odpovídala mi pani bara orlíková...fakt už chci prestat uz me to nebaví a ted se bojím toho že ten můj skoro dvou mesíční zfetovaný ůlet bude mít NEpěknéé následky...zase vse od znova!!!musím to vydžet!!!paní bara orlíková me vzdycky nabízela at zajdu do kontaktního centra myslím že uherskem hradisti můžete mi prosím rict jak se to tam jmenuje a kde to ta je.a hlavne bych chtel vedet jak to tam probíhá. předem Vám moc dekuji za vasi odpoved.budu se tesit

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Jsem ráda, že píšete, i když tedy novinky nejsou zrovna veselé. Chápu, že je to pro Vás těžké, když se Vám to jakž takž přes prázdniny dařilo ukočírovat a teď v tom zas lítáte a nejspíš se k tomu váže řada nějakých dalších problémů. Nicméně je dobře, že jste se rozhodl napsat a že byste se rád vypravil do toho kontaktního centra, jak jsem Vám již nabízela v minulosti. Určitě se Vám to podaří zvládnout. Jednoduché to nebude, to už sám víte, ale není důvod, proč by to nemělo vyjít...
Posílám ten kontakt a držím palce. Kolegu Vláďu Kašku, který je vedoucím centra, osobně znám a mohu doporučit. Nemusíte se ničeho bát. Kdyžtak řekněte, že máte kontakt přese mně přes internetovou Drogovou poradnu.
Uherské Hradiště, Kontaktní centrum a terénní programy v Uherském Hradišti, Uherském Brodu, Starém Městě, Kunovicích
Sdružení Podané ruce, o. s. Šromova 136, Uherské Hradiště, 686 01
telefon: 572540616, 777916269
Mgr. Vladimír Kaška
http://www.podaneruce.cz