spanek
miky
uz par dni neberu pernik chtel jsem se zeptat je normalni to ze jsem porad unaveny a porad hladovy ???jen jim a spim jak medved da se rict dekuji za odpoved!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Především bych ráda ocenila, že abstinujete, byť je to zatím jen několik dní. Stavy, které popisujete, jsou po vysazení pervitinu úplně běžné. Vaše tělo se potřebuje zregenerovat a obnovit energii, kterou jste užíváním pervitinu odčerpal - sám víte, že při užití pervitinu nemáte potřebu spánku ani jídla, tak není divu, že to váš organismus po vysazení drogy dohání. Většinou to trvá několik dní, spontánně to odezní a pak už tělo začne fungovat normálně. Co se týče Vašeho popisu dotazu (není viditelný veřejně), tak mě napadá, zda by nebylo od věci vyhledat nějakou odbornou pomoc... nemyslím nutně hned nějakou pobytovou léčbu, ale aspoň ambulantní a nezávaznou konzultaci (a pak byste se rozhodl, jak s tím pokračovat dál). Ve Vašem regionu Vám můžu doporučit následující kontakty:
Brno, Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium
Ambulantní program
Sdružení Podané ruce, o. s.
Hapalova 22, Brno, 621 00
telefon: 541227704, 777916261
MUDr. Jiří Dolák
http://www.podaneruce.cz
Brno, Kontaktní centrum Drug Azyl
Sdružení Podané ruce, o. s.
Vídeňská 3, Brno, 639 00
telefon: 543249343, 777916280
Mgr. Pavel Nepustil, DiS.
http://www.podaneruce.cz
První je ambulantní léčebné zařízení, kde nabízí přímo terapeutický program pro léčbu ze závislosti. Druhé je kontaktní centrum pro uživatele drog, kde se můžete nezávazně a anonymně poradit ohledně možností léčby a dalších věcí a pak se rozhodnout, jak dál. Obě zařízení poskytují služby bezplatně. Tak držím palce a kdyby bylo potřeba, tak znovu napište.