Měla bych?
Moje přezdívka
Dobrý den,
děkuju za odpověď...
Už jsem psala tady dříve.. Na ambulantní léčbu chodím. Už si nepíchám, toto jsem si v hlavě dá se říct srovnala... Přestat chci, samozřejmě... Stále mi to nezmizlo... Ale dneska to udělám tak, jak říkáte... Mám už z toho docela divnej pocit, nelíbí se mi to, je to teplé, zarudlé, svědí to, štípe to i někdy bolí.... No, snad mi to zmizne...
Mějte se hezky, děkuju za odpověď...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
komunikovaly jsme spolu pomocí poradny již dříve, naposledy Vám odpovídala kolegyně Jana Justinová.
Trochu nerozumím co se s Vámi teď děje. Pokud si dobře vzpomínám dávala jsem Vám kontakty, které jste, jak jste psala využila. Uvádíte, že si již nepícháte, ale máte problémy se žílami...
Jste stále v kontaktu s Káčkem ?
Asi byste měla zvážit, zda pro sebe nechcete udělat trochu více než občas nevštěvovat K-centrum. Jak sama vidíte - moc nikam to nevede. Popřemýšlejte o tom zda nevyužít nějaké pobytové zařízení a dát se do pořádku.
Ozvěte se jak to s Váma vypadá, buďte opatrná.
S pozdravem Markéta Kordová