pervitin
pan smula
dobrej vcera sem si liznul od fizloch a ridil sem byl sem na testy a cekam jak to skonci miel sem malou a tenkou tak poradte dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
Váš dotaz je stručný a nejsem si zcela jista, zda jsem jej správně pochopila. Zřejmě jste užil pervitin a byl kontrolován policejní hlídkou ?
Pokud Vás zajímá jak je prokazatelný pervitin v organismu je to takto :
detekce moč : 3 až 21 dní ( pokud jde o občasné užití cca do týdne )
detekce krev : 1 až 3 dny
detekce ze slin : totožná jako u krve
Zda-li budete mít nějaké další potíže a budete potřebovat právní poradenství, můžete se obrátit na bezplatnou právní poradnu, která se specializuje na právní problematiku spojenou s nelegálními drogami.
Právní poradna A.N.O.
Koněvova 95
Praha 3 - Žižkov
tel : 222 582 932
mob : 736-760 701
www.asociace.org.
P.S. s ohledem na slovenský jazyk, předpokládám, že Vám Praha asi nebude dostupná, nicméně můžete poradenství využít buď pomocí internetu nebo telefonicky.
Mějte se hezky a s pervitinem opatrně. Také by zajisté bylo asi na místě zvážit, zda řízení motorového vozidla pod jeho vlivem je vhodné. Myslím, že by mohlo dojít k mnohem závažnějším potížím, než je odebrání řidičského průkazu. Popřemýšlejte o tom.
S pozdravem M.K.