abstinencni priznaky
Emily
Dobry den, zijeme v USA a nemame financni prostredky na leceni dcery od zavislosti na drogy.Pozitivni je ,ze sama se rozhodla s drogami prestat . jeji abstinencni priznaky jsou strasne. Uz vice , nez mesic se doslova trapi ,trepe se, neni schopna se casto ani sama o sebe postarat , trese se, silne deprese..atd...Nevim co brala, ale tvrdi ,ze se jedna o nejaky chemicky heroin ve vysokych davkach, jsou to pry prasky, ktere uzivaji lide nemocni rakovinou ( ja opravdu nevim, v techto vecech se nevyznam)Prosim, jak bych ji mohla pomoci s detoxikaci a usetrila ji tohoto trapeni. dekuji moc.
Emily

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Konzultovala jsem Váš dotaz s kolegou, který je odborník na drogovou problematiku a nějakou dobu působil v USA. Požádala jsem ho o radu ohledně nějaké bezplatné léčby dostupné v USA, případně dalších možností, které by se daly využít. Neznám bohužel podmínky ve Spojených státech a nejsem schopná Vám konkrétněji poradit. Pokud mi napíšete, kde žijete, kolik je dceři let a co přesně a jak dlouho užívala za drogy,  pak bychom snad mohli vymyslet nějaké řešení, které by jí pomohlo. Zatím držím palce a ozvěte se.