Nejistota
Nikdo
Dobrý večer , jsem vrcholově trénovaný hokejista. Ale bohuzel tento sport s sebou přináši i horši věci. Např. Žvýkací tabák.. Hodně lidem neznámý, ale s timto si zas tak těžjou hlavu nedělám. Horši je to když se dostáváte vzhůru a jste ve staršim dorostu. A ten problém je KOKAIN.
Party party party ale ani si neuvedomujeme ze kazdodenni treninky nás uz tak dost vyčerpávaji natož abychom ješte využivaly zásoby k tomu abychom nekam šly... \"pít\"
Muj problwm jw ten ze za 2 dny jsem uzil 6 gramu Kokainu... A ted nevim zda jsem na nem zavislí. nemam chut si znovu dát.. Ale mam zrychlený Tep. Připadám si divne. Mám sice moznost dojit si pro to ale nejdu.. KdBych to mé tak bCh to zahodil... Ale pořád ai nwjsem jistý a bojíˇ se toho.. :( nikdy to nikomu nedoporučuji!!
Prosím o jasnou odpověď. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
druhá část dotazu bohužel není úplně dobře srozumitelná. Uvádíte nejistotu, obáváte se, zda jste na kokainu závislý ?
Bohužel, míra pokročilosti závislosti nelze dost dobře objektivně posoudit touto formou po internetu. K tomu je zapotřebí především osobní kontakt a pohovor. Také jste neuvedl jak často tyto kokainové dýchánky provozujete nebo zda-li se jednalo o prvotní experiment...
Zmiňujete zrychlený tep a divný pocit. Kokain je stimulant, takže organismus je po užití vybuzen, zvýšený tep jej provází. Jste sice vrchol.sportovec, ale 6g za dva dny je poměrně dost. Divné pocity bývají při odeznívaní účinku drogy, stejně tak při nadmíře užití. Bohužel, netuším do jaké míry je Vaše konzumace pokročilá.
Kokain je psychicky návyková látka, narozdíl např. od heroinu, kde krom psychické závislosti hrozí i vznik fyzické závislosti, tudíž abstinenční syndrom. U kokainu, který je stimulantem a organismus ,,vybičuje" následuje pak velká únava až vyčerpanost. Psychická závislost může přijít velmi záhy, toto je ale vždy individuální záležitostí.
Nemohu nezmínit, že ke konzumaci kokainu ( jako ke všem nelegálním drogám ) se váží nemalé problémy. Hrozí zdravotní rizika, po psychické i fyzické stránce, sociální problémy, právní potíže a v souvislosti s kokainem také nemalé finanční strasti ). Jste sportovec na vrcholové úrovni, zajisté máte před sebou své sportovní plány a cíle, které by Vám závislost na drogách mohla pěkně překazit. Rozhodně užívání psychotropních látek ještě nikdy nikomu nezlepšilo kondici ( myslím trvale ). Můžete se třeba po užití cítit chvíli lépe, také z Vás opadne na chvíli stres, kterému jste asi vystaven, ale v konečném důsledku to nikam k něčemu dobrému nevede.
Pokud byste měl zájem si tom popovídat, napište ještě jednou a uveďte jaká města by pro Vás připadala v úvahu, můžeme Vám vhodné zažízení doporučit. Tak o tom popřemýšlejte. Zatím se mějte hezky a buďte opatrný.
S pozdravem M.K.