Pervitin
Klára
Dobrý den
Chci se zeptat za jak dlouho se pervitin po užití dostane do moči ?po jaké době po užítí se může udělat test na drogy aby byl test pozitivní?
Děkuji za odpověd je to nutné
Klára

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kláro,
prokazatelnost psychotropních látek v těle je vždy individuální záležitostí a záleží na několika aspechtech. Především na intenzitě předešlé konzumace, na kavalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vyrovnat.
U látky pervitin by to orientačně mělo být takto : moč - v rozmezí 3 až 21 dní ( při občasné konzumaci cca do týdne ), krev - 1 až 3 dny, detekce ze slin je totožná jako detekce u krve.
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně opět napište.
Mějte se hezky, s pozdravem M.K.