Thc
Dóm
Dobrý den, nedávno jsem byl u kámoše který má doma celkem velké množství pěstované marihuany. Seděli jsme v místnosti kde to pěstoval po pár minutách jsem se cítil divně. Obsahují výpary z marihuanu thc ?? Děkuji předem za odpověď . Ps marihuanu nekouřím

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
velmi pozitivně hodnotím Váš osobní postoj k marihuaně, jelikož i její konzumace sebou vždy přináší bohaté spektrum rizik.
Přítomnost v místnosti kde se zmíněná rostlina nachází, by Vám po pár minutách neměla nic udělat. Jelikož jde o nelegální drogu, umím si zcela jistě představit, že pokud bych se nacházela v bezprostřední blízkosti a situaci jako jste uvedl Vy, také bych měla ,,divný pocit". Dle trestního zákona §187 ( nedovolená výroba a držení omamných psychotropních látek a jedů ) by jste se mohl ,,přimotat" do nemalých potíží. Měl byste si dávat pozor s kým a kde se nacházíte.
Buďte opatrný.
S pozdravem M.K.