vyloučení z metadonu
markus
Zdravim mam problém,jsem 4 rokem na metadonu bez jaké koliv podmínky muj problem je vtom že jsem pracoval na na stalo a v roku 2009 mě propustili,ja jsem však ale neohlasil propuštění na met,jednotce.a dále jsem si nechaval davat výdeje,ale už jsem měl jiné zaměstnaní metadon mi vydavali ale na předchozí zaměstnání,včer to na mě někdo prásknul,a z metadonu mě bez výstrahy vihodili.mam rodinu a práci nevím co ted mám dělat je náké víchodisko abych o praci a rodinu nepřišel jsem z ustí nad labem.děkuji za veškeré odpovědi

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to je nepříjemná situace. Asi by bylo nejrozumější navštívit kolegy v Ústí a vše podrobněji probral v osobním kontaktu, zajisté Vám poradí co by se dalo dělat a jaké máte jiné možnosti.
Také Vám níže uvedu kontakt na bezplatnou právní poradnu ( specializuje se na právní problematiku spojenou s nelegálními drogami ), kde můžete získat informace jaké máte práva a povinnosti vůči zamětnavateli, stejně tak jaké má práva a povinnosti zaměstnavetal povinnosti a práva vůči zaměstnanci. Poradna je sice v Praze, ale můžete se informovat pomocí internetu nebo telefoniky.
Kontaktní centrum DRUG-OUT Klub, o.s
Velká Hradební 47/13
Ústí nad Labem
tel : 475 210 626
Mgr. Radka Kobližková
Právní poradna A.N.O.
Koněvova 95
Praha - Žižkov
tel : 222 582 932
mob : 736-760 701
Přeji Vám ať se vše brzo vyřeší a dobře to dopadne. Mějte se hezky.
S pozdravem M.K.