Jak nejlépe ověřit drogy v těle
HELEN
Dobrý den,
mám takový nepříjemný pocit,že dcera bere (hulí)nějakou drogu. Přestává být spolehlivá, utíká před rodinou, možná už má i problémy ve škole (teprve budu zjišťovat). Včera na mě koukala tak velkýma zorničkama, až to bolelo. Je jí osmnáct a od té doby se už vůbec nesvěří s ničím a je divná, také se zdá, že zhubla, doma moc nejí, v týdnu je na internátě, kontrolu tudíž nemám. Tu nemám, žel, ani když je doma - doma se vyskytuje výjimečně. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
asi by bylo zcela nejrozumější navštívit poradnu pro rodiče či kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog ( nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenství pro rodinné příslušníky ).
Tyto situace nebývají jednoduché, velmi špatně se hodnotí po internetu a také v osobním kontaktu můžete lépe probrat konkrétní záležitosti, lépe se poradit jak vhodně postupovat dále a jak třeba i lépe dceru motivovat k nějaké pozitivní změně. V případě, že by se opravdu jednalo o zneužívání nelegálních drog, pracovníci poradny či k-centra by Vám pomohli tímto nesnadným procesem projít, pokud by byla dcera svolná k nástupu na léčení, pomohli by zprostředkovat nástup a vše potřebné.
Pokud nám napíšte jaká města by pro Vás připadala v úvahu, můžeme Vám vhodné zařízení doporučit. Poradenství je bezplatné, nezávazné a talé jej lze využít i anonymně, záleží na Vás.
Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz zadat mapu pomoci a dle příslušného kraje, města a formy pomoci vyhledat konkrétní zařízení v dobré Vaší dostupnosti.
Přeji hodně sil, zajisté je budete potřebovat.
M.K.