Pačes
Vjera
Děkujeme moc za vaši odpověď. Rádi bychom samozřejmě zašli za odborníkem a domluvili se na dalším postupu, jak se synem jednat a mluvit. Zatím všechno zatlouká a tvrdí,že se nic neděje a že je v pohodě.
Jsme z Olomouce, myslíte si, že je vhodné P-centrum v ul. Lafayettova?
Případně nám doporučíte i jiné zařízení?
Děkujeme a zdravíme.
Rodiče

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud syn zatím nic nepřizná, bude asi nejlepší vyhledat nejdříve odbornou pomoc sami, ani ho k tomu nenutit. Zřejmě by to nemělo větší efekt a jen byste měli všichni pocit zmaru.
P-centrum je jedna možnost, další je ambulance sdružení Podané ruce, Sokolská 41, Olomouc, Tel.: +420 585 154 917, +420 773 996 916 (www.podaneruce.cz). Obě organizace pracují v této oblasti již dlouho a mělo by se Vám tam dostat dobré péče.
Pokud byste potřebovali ještě jakoukoli pomoc od nás, napište. Přeji hodně sil, budete je potřebovat.