Měla bych?
Moje přezdívka
Dobrý den,
no si představte, mazala jsem to prvně heparoidem,když to nepomohlo, tak jsem si to začla mazat višňákem... A zatím stále nic... Mám to červené, boulička tam stále je... Ještě to budu teda promazávt tím višňákem...
Ještě mám jeden takový problémek... Na obou rukou, všude kde jsem si píchla, tak mi vyskočily jizvy, a jakby i chvilkama vyrážky. Je to divné. Už takovou dobu to je... Taky mi to zmizlo a pak se to zničeho nic objevilo... Jsem to ukazovala kamarádovi a ten říkal, že toto ještě teda neviděl.. Chvilku to vypadá méně a za chvíli to úplně vyskočí... Nechápu to vůbec... A vadí mi to, protože musím jít na odběr krve - na ruce s tím abscesem bych si asi neměla nechat píchat že? a ta druhá ruka vypadá strašně s těma vyrážkama. Jde to úplně poznat ... Fakt divné...
A abstinovat se mi nepodařilo úplně. Poprvé jsem si dala čtvrtý den, a podruhé pátý den... Není to špatné, i když jsem si říkala že to vydržím dýl :)
Děkuju za odpověď... Mějte se hezky... :)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
višňákem nestačí absces jen mazat, nejlepší je, když místo očistíte (třeba kysličníkem nebo i důkladně teplou vodou), pak nanesete nějakou špachtlí silnější vrstvu (tedy nevtírat do kůže), přikryjete kouskem igelitu a obvážete. Tak to nechte ideálně přes noc, višňák hnis vytáhne. Opakujte to několikrát za sebou, během dne pak namažte heparoidem. Rozhodně si do té ruky nedávejte. Pokud by se to nelepšilo a nechcete s tím k doktorovi, což chápu, tak zajděte do Káčka nebo ruku ukažte terénním pracovníkům, nebo někomu jinému, u koho měníte stříkačky. Jestli žádné takové služby nevyužíváte, je načase. Jsou anonymní a dost užitečné. Mimo jiné jim taky můžete ukázat tu vyrážku, takhle na dálku Vám těžko řeknu co to je. Může to být např. alergická reakce na některou z příměsí v droze.
A taky byste se s nimi mohla poradit, jak vydržet déle čistá. I když je pravda, že 4 dny není špatné. Určitě by to šlo ale i déle. Pokud byste se snad rozhodla přestat úplně, pak Vás takové marné pokusy dost vyčerpají a je proto nejjednodušší obrátit se právě na nějakou pomoc.
Víte, kde je v okolí Káčko nebo kde bývají teréňáci?