pervitin
ja
dobry den ptala jsem se na mou 16letou dceru zjistila jsem to tak ze jem mela podezreni tak jsem koupila test a byla pozitivni rekla ze to skousela jen 2krat ale tomu neverim je nervozni dokonce si myslela ze ji lozi v jazyu cervi slibuje hory doly ale nicse nedeje nevim jak dal jsem z karvine dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se za pozdní odpověď. Chápu, že máte o dceru obavy a že se Vám moc nechce věřit, že se jednalo jen o experiment. Měla jste už nějakou dobu podezření, které se v podstatě potvrdilo, pozorujete, že je dcera nervózní a zřejmě se chová už delší dobu jinak než dříve. Píšete, že si myslela, že má v jazyku červy... takže trpěla halucinacemi a paranoidními stavy, což je pravděpodobně příznak tzv. toxické psychózy, která se objevuje při užívání pervitinu (obyčejně dlouhodobějším a intenzivním). Může se to stát i po jednom užití, ale je to spíše nepravděpodobné. Asi by bylo nejlepší, pokud byste se obrátila na kontaktní centrum v Karviné (kontakt viz níže). Tam poskytují služby jednak uživatelům drog (od výměny injekčních stříkaček po poradenství a zprostředkování léčby) a jednak jejich rodinám a blízkým (poradenství v podobných situacích, v jaké jste nyní Vy). Případně můžete nalézt odkazy na další kontaktní centra na webu www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa pomoci a Moravskoslezský kraj.
Zatím držím palce a kdyby bylo potřeba, znovu napište.
Karviná, Kontaktní centrum Karviná
o. s. NET
Družby 1125, Karviná, 735 06
telefon: 596316808
Linda Supíková
http://www.k-centrum.net