co delat
Dastik
Už jsem Vám jednou psala,synovy je 16 let,a prodává trávu,chodíme na konzultace zde v Liberci k Čápovi,nijak to nepomáhá,na pobyt je ,starý,ted už nechodí ani do školy,se mnou odmítá mluvit,je hrubý,náladový,už vážně nevím co s ním,prosím poradte,děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to mě mrzí. Chápu, že je to pro Vás velmi těžké a složité, ale pokud jste již na Vašem problému začali pracovat u kolegů v Liberci, bylo nejvhodnější a nejrozumější, další možné postupy řešit s nimi. Mají zajisté více informací a  o Vaši konkrétní situaci, vědí v tuto chvíli více. Také bych ráda upozornila na skutečnost, že najít cestu z podobných potíží je vždy dlouhodobější proces a zajisté je nutná dávka trpělivosti ( což chápu, že se snadno řekne, ale mnohem složitěji přijme ). Hovořte o všem co Vás trápí s pracovníkem, který na Vaší situaci již začal s Vámi společně pracovat.
Držím palce a přeji hodně sil !
S pozdravem M.K.