pedro
lanex
dobry den je mi 22 let od 15 uzivam pervitin a vysoke davky lsd stridave podle chuti posledni 2 roky uz sem se adaptoval temer jen na ten pernik a do toho dost piju ostatni latky uz me tolik nelakaji ale stejne kdyz nic jineho neni tak neodmitnu extazi ,MDMA ,lysohlavky a hlavne to lsd a samozrejmne alkohol(jsem nekurak) ,momentalne beru denne(cca 4 mesice) i od ranna kdyz mam. Chodim do prace a kdyz si dam pak to de samo ale bez toho je to peklo . Už mam pocit ze to se mnou za chvili sekne nebo nevim je to takovy šach mat ,vždy když to aspon 2 dny vydrzim tak mam takove silne pozitivni predstavy ze sem s toho venky a ze pujdu jen na pivo a pudu spat a budu normalni clovek ale jak mile sem napiju tak jdu pres zdi dokud se (nevyndam) :-(. Vim ze jsem uz dost daleko a normalni uz nikdy nebudu nemam pritelkyni ziju sam ....atd JE NAKA MOZNOST NAK SE Z TOHO BRUTALU DOSTAT ANIZ BYCH MUSEL NEKDE BYT ZAVENY?MUSIM SI PLATIT BYT A NIKOHO NEMAM TAKZE O PRACI NESMIM PRIJIT JINAK SEM NA ULICI.je to slozite

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to pro Vás těžké a že si připadáte jako v bludném kruhu. Jen Vás chci ujistit,že i když Vám to teď tak nepřipadá, tak se z toho dostat lze. Neříkám, že je to snadné a že je to záležitost několika dní. Ale v tuhle chvíli je jen otázkou času, kdy se Vám to vymkne z rukou úplně a ani tu práci se Vám nebude dařit zvládat, pokud budete dál brát, sám cítíte, že už je to na hraně a máte pocit, že to s Vámi "sekne". Navíc to máte propojené s tím alkoholem. Sám jste napsal, že dost pijete, a pokud si nějakou dobu nedáte pervitin a chcete se odreagovat alkoholem, takže Vás to dovede zase k pervitinu. Což je další bludný kruh a obávám se, že pokud budete chtít abstinovat od pervitinu, přinejmenším na nějakou dobu se budete muset zbavit i alkoholu. Podle toho, co popisujete, by bylo asi na místě využít nějakou odbornou pomoc, samotnému se Vám to moc nedaří s tím přestat. I když netvrdím, že je vyloučené, aby se Vám to podařilo, s odbornou pomocí budete mít mnohem větší šanci na úspěch. Přec jen s pervitinem fungujete už nějakých pár let a poslední dva roky zřejmě intenzivně, takže to není úplně krátká doba a člověk pak potřebuje dost sil, aby se z toho vysekal. Píšete, že si potřebujete udržet práci, byt a že je pro Vás nepřijatelná pobytová léčba. Uvažoval jste někdy i o jiných variantách? Existují i možnosti léčby ambulantní... třeba by stálo za to to zkusit. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám třeba nějaké vhodné zařízení nebo někoho z kolegů doporučit. Zatím držím palce.