zničil mi život
Cass
Dobry den,
je mi 22let a jsem velice nestastny, ze jsem byl tak hloupy a prijal nabidku pomoci zvladat pracovni nasazeni s pervitinem. Popisi Vam ve zkratce svuj zivot. Od mladi jsem v sobe pocitoval, ze jsem jiny, nez ostatni. Vzdycky jsem chtel neco dokazat, touzil jsem po uspechu a byl jsem velice cilevedomi. Podle vetsiny velmi inteligentni chlapec. Na zacatku svych 19ti let jsem vymyslel financni produkt, ktery jsem puvodem okoukal v zahranici a mel jsem napad jak ho na ceskem trhu vylepsit. Toto vse jsem zrealizoval. Zacal jsem prozivat snad sen kazdeho cloveka. Behem prvnich 2 mesicu existence firmy jsem vydelal svuj prvni milion, do doby osudneho dne jsem zalozil dalsi 3 firmy, cisty zisk za cele karierni obdobi byl temer 50mil czk. Mohl jsem si dovolit vse po cem jsem touzil, penize zbytecne nerozhazoval, pouze si uzival svuj konicek a tim jsou draha a rychla luxusni auta. Mel jsem nadherny vztah s pritelkyni, cekali jsme dokonce miminko. Bohuzel vse pisi v minulem case. Vratim se k onomu osudnemu dni, ktery jsem zminil drive. Bylo 5.7.2010, kdy jsem se poprve k pervitinu dostal. Do konce prazdnin jsem potreboval dodelat jeden velmi narocny projekt a ten si vyzadoval mnoho a mnoho casu straveneho vcetne dlouhych veceru. Nahodou jsem se pripletl k jednomu pofidernimu typkovi a ten mi nabidnul ten jeho uzasny recept na vydrz - samozrejme pervitin. Ja jsem se toho hodne zdrahal, protoze v rodine mame bohuzel jeden zmareny lidsky osud taky diky drogam. Bratr - profesionalni sportovec, dnes diky lecbe ma rodinu a zije, ale pouze zije. Na to jaky byl talent, tak dnes je davno v zahranici. Opet se vratim ke svemu osudu. Po zdrahani jsem si snupnul, poprve jsem nezazil nic moc extra efekt, ktery mi byl popisovan. Zkusil jsem tedy podruhe, potreti a popravde Vam reknu, ze dnes je 25.10.2010 a ja absolutne nevim, co se s mym zivotem stalo. Vse co bylo uz neni. Na zacatku mi pervitin opravdu pomahal stimulovat organismus a ja 3 noci bez problemu makal jako sroub. Ale nekde se stal zlom, kdy jsem zacal kaslat na vse ostatni a zajimalo me jen, kdy si snupnu. Bohuzel jsem v zivote chtel vzdy to nejlepsi a tak jsem si i pervitin shanel ten nejkvalitnejsi snad i v cele Ceske Republice - mozna diky tomu jsem se takto rychle znicil. Bohuzel jsem zacal brat opravdu velke mnozstvi a dnes neni problem vysnupat cely 1g za den. Jsem se doslova zblaznil. Padly vsechny 4 firmy, pritelkyne me opustila, kdyz jsem mel v penezence 13korun a to ji jeste odeme odtahla matka. Bylo to hrozne frustrujici po tom vsem, co jsem te rodine financne pomahal ve vsech smerech. Toto se stalo pred neco malo vice jak 14dny. Pujcil jsem si od kamarada 60 tisic, uplne vse jsem utratil na pervitin, ted mi zbyva poslednich 8 tisic a ja chci to vse ukoncit a zastavit to!!!! Uz sam nevim, jestli to jde. Pomozte mi prosim, i kdyz se snazim psat sebevedome, tak jsem uplne v troskach a potrebuju pomoct. Mam neuveritelne stihy, uz nedokazu uprimne ani vyjit ven, pred vsim utikam, vsichni me sleduji a kazdy me chce podvest. Takto si to vse myslim. Prosim pomocte mi! Nemuzu sam sobe dovolit znicit ten talent, ktery ve me byl. Uz sam neverim, ze se zachranim. Skoncim hrozne zle,. S pozdravem

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
po přečtení vašeho dotazu mě udivilo, jak rychle jste se dokázal dostat do problémů - je vidět, že pervitin dokáže zničit člověku život velice rychle...
Teď je však důležité, abyste se zaměřil na budoucnost. Měl byste co nejrychleji vyhledat odbornou pomoc a získat tak podporu ve své snaze dát svůj život opět do pořádku. Podle mých zkušeností soudím, že máte hodně velkou šanci to dotáhnout do zdárného konce, i když aktuálně to s rodinou nevypadá zrovna moc dobře, vše se dá napravit - obzvláště vzhledem k tomu, že "zlobíte" poměrně krátkou dobu.
Obraťte se na kontaktní centrum (kontakt uvádím níže), tam vám určitě pomohou a poradí... a pokud máte ještě něco, na co se chcete zeptat, napište...
Přeji vám hodně štěstí
Pepa Šedivý
Kontakt:
Ostrava - Vítkovice, Kontaktní centrum
Kontaktní centrum
o. p. s. Renarkon
Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00
telefon: 595627005, 602670789