Závislost na drogách
Jana
Mám 17letou dceru,ted jsme zjistili,že užívá již jeden a půl roku nitrožilně pervitin.Jakou by jste doporučili léčbu?Detox nebo ambulantní.Sama říká,že nemá potřebu přestat,ale my jí chceme z toho dostat.Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
léčba závislosti je založena především na spolupráci a motivaci závislé osoby, pokud Vaše dcera uvádí nepotřebu léčby, bude to o těžší.
Nejlépe by bylo kdyby jste napsali ještě jednou, uvedli města, která máte v blízkosti, můžeme Vám doporučit vhodné odborné zařízení. I s ohledem na to, že byste se nejdříve mohli Vy - jako rodiče podrobněji informovat a poradit jak vhodně postupovat dále ( dcera je nezletilá, máte ještě nějakou šanci s touto situací naložit, v případě zletilosti už tuto šanci mít nebudete ).
Pokud je Vám dostupná Praha, doporučila bych Vám obrátit se na tuto poradnu, která se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739-268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Je třeba během provozní doby spojit se s poradnou a termín první konzultace předem domluvit, veškeré služby jsou bezplatné. Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části.
Zatím se mějte pěkně, pokud budete potřebovat můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem M.K.