rada pro rodiče
mamas
syn zřejmě delší dobu užívá perviti,snažím se ho nějakým zpúsobem donutit aby s tím skončil.Nepomáhají výčitky,prosby ani vyhazov z domu.Kam se mohu obrátit o pomoc?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste ve velmi obtížné situaci a že po vyčerpání řady alternativ už si nevíte moc rady, jak dál. Takto přes internet je ale dosti složité konkrétně poradit, aniž bych znala Vás a/nebo syna osobně a věděla potřebné podrobnosti. V tuto chvíli se mi jeví jako nejrozumnější obrátit se na odbornou pomoc osobně. Centra pro uživatele drog nabízejí obvykle poradenství i pro rodiče a blízké a také existují i specializovaná zařízení přímo zaměřená na rodiny a blízké závislých. Protože v poznámce uvádíte region, mohla bych Vám doporučit zařízení, kam byste se mohla obrátit a vše probrat. Jedná se o kontaktní a poradenské centrum, služby jsou bezplatné a můžete je využít i anonymně. Získala byste potřebné informace, podporu a inspiraci, jak postupovat dál a jak se synem komunikovat a pokusit se ho motivovat ke změně. Zatím držím palce.
Příbram, Kontaktní centrum
Magdaléna, o. p. s.
Žežická 193, Příbram VII, 261 01
telefon: 318622010, 737391214,
739612018 (vedoucí centra: H. Vavřincová)
http://www.magdalena-ops.cz